Мартин Главчев RB | Europlayers Интервю

март 12, 2017

1) Помниш ли първите си мигове с Пловдивските вълци? Разкажи ни някои от спомените си с отбора.
- Помня много добре първата ми игра. Идеята беше да започна да тренирам с "Вълците". Казаха ми, че трябва да играя, защото много от ключовите играчи липсват. Тогава приех, a веднага, след като отбелязах тъчдаун, всичко ми се изясни и разбрах, че съм част от американския футбол.
2) Какви са взаимоотношенията ти с останалата част от отбора? Считаш ги повече за приятели или по-скоро те са твои съперници? Каква е конкуренцията при американския футбол в България.
- Приятелски сме настроени към противниковите отбори, но веднъж стъпим ли на терена, спортната злоба казва своята дума.
3) Колко награди имат Пловдивските вълци? Носител ли си на наградата MVP?
- До този момент съм получавал 3 MVP награди (Най-полезен играч). Една от тях е от "Сезон-MVP".
4) RB е може би втората най-отговорна позиция в американския футбол. Ти ли избра да играеш като RB и защо мислиш, че Running Back е най-добрата позиция за теб? Американският футбол истинската страст ли ти е?
- Тази позиция сама ме избра. Имах нужните качества и с времето я заобичах.
5) Кой футболист, играещ като RB, е твой любимец? На кои отбори симпатизираш?
- От NFL - Marshawn Lynch.
6) За теб да играеш американски футбол като сбъдната мечта ли е? Какъв съвет би дал на останалите играчи - трябва ли да преследват мечтите си, също както ти си направил?
- Мога да дам познатия ни на всички съвет: "Никога не се отказвай от мечтите си!", но предпочитам нещо по-мотивиращо, като: "Винаги може по-добре!".
7) Вярваш ли, че Пловдивските вълци могат да бъдат победители на всеки мач през 2017 година? Какво обичаш да правиш след победа?
- Отборът проявява характер, дори и при загуба. След победа се събираме за по питие (ако сме в кондиция) и обсъждаме начина на игра.
Original Interview @ Europlayers

You Might Also Like

0 коментара